topbella

Saturday, December 18, 2010

Dress Maletop unt My future daughter.. <--- (bile yerk???)

Salam...
Hari ni bukan nak jual barang..Bukan nak wat promasi terhebat dan sebagainya. cume nak berangan-angan.hihihih... Sebabnyekan,, aku ni mmg kepingin sangat nak dapat adik perempuan. Tapi cume ade adik lelaki je... Sbb tu aku suka simpan gamba2 macam ni... 























Ni lah antara koleksi2 yang aku simpan gambanye.... simpan gambanye jerk... hehehe...
sbb ape aku suke simpan gamba baju kanak2 perempuan... sebabnye aku geram. kalo g kat pasaraya baju2 kanak2 perempuan semuanya cute2.. semuanya cantik2.... tapi bukan aku yang nak pakai. (wahahaha).. wat suke2 je... kalo aku ade adik perempuan gerenti aku akan habiskan wet aku unt beli baju2 macam ni untuk dia. tapi malangnya tak ade rezeki. bak kata mak akulahh...

kalo ko nak sangat nnt buatlah sendiri.. aku ni dah tua. dah tak larat dahhh.... 

hahaha.... ape2 pon ni semua BE-RA-NGAN... bila tah nak tuttttt..... ^_^
Ecececece... Tunggu....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...