topbella

Friday, December 17, 2010

My First Post..

Asalamualaikum dan Salam Sejahtera.....

Waaa.... saya dah ade blog.. Saya saya dah ade blog... saya dah ade blogg weee... Wei orang2 kampung!!! Gua dah de beloggggggg!!!! Hahaha... <-----inilah salah satu manusia yang JAKON.... Orang lain dah lama dah ade blog... Aku baru nak ade blog???? Tapi orang lain, orang lain punye pasallah... yang penting aku dah nak mula menceburkan diri aku dalam dunia blog2 ni.... hehehe... ^_^

Ape syok sangat ke ade blog nih?? Tgk org2 lain ade blog. Tergerak jugak hati ni nak berbelog.... hehehe... Tak salahkan? So what im gonna do now??? Jeng3x.. Selalunyekan orang yang ade blog nikan banyak je idea yang dieorang nak kongsikan. Tapi aku? Ape yang aku nak kongsikan...Ermmmmm... Lantaklahh... Ape2 je yang nak aku tulis akan aku luahkan disini.. disini??? mengapakah perlu di sini???? sebabnyeee lu pikirlah sendiri.... Errkkkk....

So hari nikan aku nak cite yang aku dah beberapa hari ditinggalkan oleh family ku.... hukhukhuk... T_T... Tinggal sorang2 dirumah sambil dok teresak2 tak dapat join dieorang holiday kat Cameron.... Waaaaaa.... sdeyyy tauuu.... ini semua angkara aku yang kene p keje n tak dapat cuti.... so tepakselah aku wat2 tak sedey n macam tak kisah je time dieorg pegi meninggalkan aku.... sadissssssssss..... T_T

Sepatutnye hari ni dieorang dah nak balik sebab dieorg g dari hari rabu lepas lagi... ni dah hari sabtu...tapi malam tadi mak aku call n dia boleh cakap macam ni,

"boleh tak umi balik lewat skit sebab atuk ajak pegi terengganu plak.... pas tu abang ko cakap bleh g singgah kelantan sekali" 

compom balik lewatt... huh... :(

n aku sebagai anak yang mmg spoting gilerrrlah kannn membenarkan jelahh dia pegi....aku cakap,

"umi g jelahh... kite tak kisah pon... lagi pon umi bukan selalu dapat g jalan2...... " 

ceh ceh ceh... gaya cool ku terserlah seolah2 benar2 tak kisahh.. Aiman tak kisahhh.... sambil mengesat air mata sedey.... huhuhuhu... T_T.....

Tapikan dalam hati ni mmg tak kisah ponn... betol.... tak tipuuuuuu nihh.... sebab apa yang penting aku lebih happy tgk mereka2 yang aku sayang happy n aku tak mahu risaukan mereka..... sebab mereka BUAH HATI saya.... 

Apa yang penting, doa sangat2 dieorang selamat pulang sbb aku rindu sangat kat dieorang..... 


Inilah peneman saya time takot sowag222... Nama dia lamboo... Tapi sekarang dia ngah selesema... asikk aaasyimmmm jeee.... 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...