topbella

Saturday, December 18, 2010

Berasmara Bersama Lambo... Pheeewittt!!!!!<<--- ye lah sgt...

Owhhh... Malam minggu yang sunyi.... ditemani Si Kucing LAMBO yang enak tido sambil berdengkur di sebelah aku ni... huh!! baru pas kena marah sbb asik nak mengaco orang je. Aku nak makan dia nak makan.Aku nak g toilet dia pun dah masuk dulu dalam toilet nak join gak... mana aku tak hangin.... Time aku nak solat dia dah get ready dahh leanding betol2 kat tengah2 sejadah tempat aku nak sujud.... Tepakselah aku beralih skit... Tak kusyuk aku solat sambil tgk mata dia tekebil2 tgk aku n wat aksi2 maut menggoda... huh!! Tapi aku ni SABAR orang nye.... Ye ke??? Iye lahh.... Kalo tak dah lama dah aku sembelih kucing ni buat kucing panggang.... YakKs!! loya plak tekak aku nih... Ape aku merepek ni...

Si Lambo ni mmg tak reti kuar rumah... Asik terperap jeee... Tu yang demam tak kene Matahari.... Sebelom mak aku g becuti dia dah belikan dah vitamin untuk lambo ni... vitamin dia jenis cecair yang hanya perlu letak kat bibir dia n nnt dia akan jilat2 pelik... jilat2 pelik? maksudnya dia akan terasa pelik apabila aku bubuh benda alah tu kat bibir dia.. n nnt secara tak langsung kucing ni akan jilat2 vitamin tu sambil wat muka pelik.... 

sekarang jam di laptop aku menunjukkan jam 12.41am.... Aku dh mula ngantok dan ingin serta mahu menidurkan diri aku di atas katil empuk serta enak... yummy2..... gniteeee blog... 

aku baru nak capai mouse.. tgk2 je lambo dah peluk mouse aku sambil bedengkur n badan membulat.... GERAM BETOLL.... sabar jelahh dengan gelagat kucing bucyukk ni....

Ni gamba Lambo masa kecik2.... SEKSI kann.... tak taulah tido stail ape ni... hahaha

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...